Viktig informasjon for foreldre

Her kan du finne all informasjon du trenger om hva barna våre må ha med når de starter hos oss. Du finner også våre ukeplaner her. I ukeplanen kan du se hva som er planlagt av aktiviteter i barnehagen for denne uken. Vi jobber hardt for å få til en rekke varierte aktiviteter slik at barna får være med på litt av hvert.

Hva må barnet ha med?

Vi har laget en liste over hva barnet ditt må ha i barnehagen. Les mer om det her

Planer

Her kan du lese mer om hva vi gjør i barnehagen hver dag. Vi har alltid laget en månedsplan som vi utdeler til foreldre og henger på innfo tavlen vår i barnehagen. Så langt det er mulig bruker vi denne planen når vi skal gjøre aktiviteter i barnehagen. Vi kan også publisere det i hjemmesiden hvis foreldrene ønsker det. Dagstimeplanen er en rutine timeplan som vi følger hver dag, innhold i månedsplan bakes inn i dagsplanen.